Senbenimmucizem Herşey yolunda ilerlerse kaçıncı haftada sezeryan oluyor dr.bana 36.yı görürsen şükret dedi
gamzecgr Senbenimmucizem benim doktorum da 36 yı gördük mü gerisi kolay demişti haftam küçük benim de merakımdan sormuştum ikiz gebelikte erken doğum durumları çok olduğu için
CemrePektas Senbenimmucizem çoğul gebelik değilse, erken doğum riski, tansiyon, kolestaz felan herhangi bir risk yoksa, ilk sezaryen 39 küsürlerde, ikinci sezaryen 38 küsürlerde yapılır.
Kevbat Bende 36. Haftamda kontrole gittim bir gece öncesinde çok sancım vardı, mecburi durumlardan dolayı sezaryen dedi 38. Haftasına denk gelecek şekilde tarih verdi ama o da beklerse bebek dedi 🥰😂 Haftaya bekliyoruz gelmesini 😂
Senbenimmucizem Kevbat 38 mi😥 33+1 oldm belim kopuyor bugün resmen kımıldayamıyrm nasıl gecer bu haftalar😔
Kevbat Senbenimmucizem Yalancı sancıların başlamış sanırım 🤦♀️ Benim 36. Haftada sancım bir vurdu yemin ederim dünyam karardı, tam 5 saat çektim😂 Yalancı sancıdır dedi doktor bunun gerçeği nasıl olur o zaman ayrılırım ortadan
Senbenimmucizem Kevbat kuyruk sokumundan sesler geliyor kıtırt kıtırt diye baya zorluyor nst de sancı yok bende anlamadım hayırlısı ile 36.haftya bir gelseydim
Kevbat Senbenimmucizem Ayyy içim gitti 😂 Bende öyle diyordum ohhooo geçersin bile Allah’ın izniyle 😘 Canını sıkma olumlu düşünelim 🥰