kızlar izmirdeyim 9 ay memnun kaldığım bi doktorun takibindeydim hastaneden ayrılacağını söyledi ve beni baska birine yönlendirdi soyledigi doktora gittim aynı hastanede 37.haftamda nst çekmedi bebek kilosu söylemedi usgden baktı kireçlenme var dedi ve direkt gün verdi bi hafta sonrasına zorunlu sezeryan olacağım ama içim biraz sıkıntıda kaldi once hayırlısı böyleymiş diyordum ama şimdi çok gerildim ne yapsam diye düşünüyorum