Arkadaşlar ikili test için 3 hafta sonra hastaneye gideceğim şu an 9 haftalık olduk. Bulantılarım devam ediyor. Ama ultrasonda görmediğim kalp atışını duymadığım için endişelerim var. Gelişiyor mu? Kalbi hâlâ atıyor mu? Hiçbir fikrim yok. Bu dönemde sizler ne yaptınız? Bulantı bebeğin sağlıklı bir şekilde geliştiği nin bir belirtisi olabilir mi? Kendimi nasıl rahatlatabilirim?