nunusmom ben de bilkente gidiyorum şansa denk geliyor açıkcası. Hangi doktordan alırsam randevuyu hiç farketmez darlayıp aklımda kalan tüm soruları soruyorum. Benden ve bebeğimden önemli değil. Paldır küldür dışarı çıkmıyorum muayene bitince. Ultrasonda her şeyi sor memnun kalırsın.