sağ sağlim kolaylıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸
her iki doğum şekli de zor ve biraz acılıdır, bundan kaçış yok maalesef ama çekeceğimiz zorluk en fazla bir kaç hafta.. bu da bebeklerimize değer diye düşünüyorum ☺️
ben de ikinciye hamileyim şuan ve ilk doğumumu normal yapmıştım, 9 saat zorlu bir sancı çektim bebek doğduktan sonrası kuş kadar hafiflik oldu.. Rabbim bütün doğumları kolaylaştırsın inşallah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏼 hiçbir acı evlatsız kalmak kadar can yakamaz o yüzden çektiğimiz acıya bile şükretmeliyiz bence 😔