kubiko__ Arkadaşlar beşik içi için yatak arayışındayım. Bazı yerler yaylı yatağı önermiyor bazıları ise kesinlikle yaylı yatak olmalı yazmış. Siz yatak tercihinizi hangi yönde kullandınız. Yaylı yatak mı yaysız yatak mı oldu tercihiniz
yeniaday1 kubiko__ bende aynı şekilde yataş twiny tercih ettim henüz kullanmadım o yüzden yorum yapamıyorum ama güzeldir diye düşünüyorum
OptOzen Uzun araştırmalar sonucu yaraş twiny tercih ettim. Sitesinde sepette indirimi vardı en son. Balın isterseniz:)
kubiko__ OptOzen yatak twiny anne yanı park yatak için aldım. fakat odasına aldığım beşik detayın büyüyen beşik ölçüleri 90.130 bu ölçüde sadece kendi sitesinde yatak bulabildim kafam karıştı yaylı mı yaysız mı diye
An53 Yaylı yatak çok tehlikeli bir şey Lateks yataklar da alerjen olabiliyor Ben İşbir yataktan sünger ve doğal Hindistan cevizi lifli bir yatak aldım