Kızlar kafam allak bullak oldu anlayan varsa yardımcı olur musunu
Ben temmuz 3de regli oldum 8 temmuzda bitti 9 temmuz düğünüm vardı
29 temmuzda testim pozitif çıktı beta 9,28 çıktı 31 temmuzda 238 çıktı ancak ben evleneli daha 1 ay olmadı ama hafta hesaplaması yapınca 4 hafta 4 günlük çıkıyor doktora henüz gitmedim bekliyim dedim ama bu hafta hesaplama kafamı karıştırdı helpppp😂