negatif konuşmayı hiç sevmem ama kendimle ilgili bir olumsuzluktan bahsedeyim.. benim de göğüslerim çok küçük ve ilk bebeğimi doğurduğumda zar zor iki ay emmişti sütümü.. sonrasında hazır mamaya başlamıştık macburen.. şimdi ikinciye hamileyim, yine aynı şeyi yaşayacağımı düşünüyorum, yapacak bir şey yok 😔