acelyamom Selam kızlar Nohut battaniye modellerinden bir sürü var kararsız kaldım hangisini alsam diye kumasindan memnun kalan marka önerisi yapabilir mi ??
secilertu acelyamom ben özdilekte’n almıştım 34,95 liraya. Yumuşacık ve çok güzel. Ama şu an fiyat nasıldır bilmiyorum
Nursen21 acelyamom omunda kalitesi mi varmış kız 😅 Valla ben bilmiyordum ama bende almayı düşünüyorum daha karar veremedim