Deryaa00 bende 35 +2 de çatı muayenesi oldum 3 cm acilmamin olduğunu öğrendim şuan 37+4 haftada bir gidiyorum artık muayane ye her gittiğimde nstye bağlıyor çayı muayenesi yapıyor. İçimde sancı var bende birşey yok . Açılmam iki haftadır aynı şekilde yarın yone gidevem bakalım 6 falan olmuşsa yatisimi yapacak doktor . Doğumu baslatiriz demişti doktorum ama ben eve gelmeyi düşünüyorum benim de sancılarımin gelmesini istiyorum ya