1palyaco 6 haftalık düşük yaptım içimde parça kalmadığı için kürtaja gerek görülmedi üstünden 1 ay geçti sonra tekrar hamile kaldım ama kürtaj olduktan sonra hamile kalmak düşük kadar kolay olmuyor çünkü içini kazıyorlar kürtajda hemen çocuk düşünmek riskli gebelik oluşturuyor genelde rahim toparlanmadan hamile kalındığı için