Ecece Kızlar 7+2 yiz bugün randevumuz var kalp atışı ve bebeği görmeye gidicez inşallah herşey çok iyi olur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💓💓💓
Bebekveben Ecece 7+1 de duymuştum tansiyonum her zaman çok düşüktür. Kalp atışını dinledim doktorum tansiyonuma baktık 14_10 a çıkmış 😂 çok heyecanlı bir şey
Ecece ebrarmom08 ebrarmom08 canım duydum şükürler olsun inşallah sende duyarsın herkesin adına dua ettim🙏🏻🙏🏻