1palyaco Kan sulandırıcı iğne veya hapı sonuçlarınıza göre mi kullandınız yani kan pıhtılaşma testi verip sonucuna göre mi yoksa doktorunuz tedbir amaçlı başlattı mı test falan istemeden .
Ayazz-A 1palyaco 2 düşük oldu test verdim pıhtılaşma çıkmadığı halde tedbir amaçlı kullanıyorum 7 aylık olduk
Meiss 1palyaco ben genetik yaptırdım tahliller vs hersey sonunda pihtilasma anlasilinca gebelikte iğneye basladık.ama 2 kayıp yasayanlarada tedbir amaclı veriliyormuş tahlil yapmadan ne derece gerci dogru bilemedimde
Ulviyedlnn 1palyaco pıhtılaşma çıktı hem homozigot hemde heterezigot 2 düşüğüm vardı şimdi hamileyim inşallah doğuma kadar kullanicam
Busra-2001 1palyaco 2 düşük sonrası test yaptirdim 2000 liraya suan 18 haftalik hamileyim enox6000 igne kullaniyorum