Pitircigin_annesi bende iki özel hastane değiştirdim İkiside sağlıksız dedi kürtaj olacaksın 6 ,7 ve 8. haftalarda sonra devlet hastanesine gittim hem araştırmaya hem üniversite hastanesine eş zamanlı haftalarda 9 ve 10. hafta yani iki hastanede de kürtaj hemen yapamayacağız seni takip edeceğiz dediler iki hafta boyunca aralıklı kan verdim betam düştü alttan muayene yapıldı yine kalp atışı yoktu kürtaj için gün verildi haftaya çarşambaya bebek küçük olduğu için seni zehirleme durumu yok dediler cevremdekiler baya korkuttu beni demek istediğim son ana kadar devam ettim çünkü kafamda soru işaretleri kalsın istemedim 7 ve 8 haftalarda da olabilirdim ama bu sefer acabalarım kafamda kalacaktı hakkında hayırlısı olsun umarım olumsuz bir deneyim yaşamaz ve kalp atışını duyarsın bende bebekte görünüyordu ve hiç kanama yaşamadım