Serendipty Ben sabah ve akşam yemek yiyorum öğlen yemek yemiyorum sadece bir bardak süt veya kefir içiyorum. Öğlen yememenin bir zararı olur mu ? Sizler kaç öğün yiyorsunuz (bebeğimin kilosunda ve boyunda sorun yok)
Aysee1123 Serendipty Bende en başından beri öyleyim. Şuan 28 haftalığım. Öğlenleri genelde dediğiniz gibi süt, meyve gibi atıştırma yapıyorum
Bsrakrk Serendipty ben de şimdiye kadar oyle yaptim şu an 39+5 haftalik hicbir sorun yasamadim. Oglenleri ya meyve ya kuruyemis kahve ya da biskuvi kahve vs.
TheMuhtesem Serendipty benim 3 ana öğün ve öğleden sonra 3-4 arası kefir çerez meyve ara öğünüm var. Hamilelik öncesi de böyleydim, bilgisayar başında çalıştığım için çok acıkıyorum
nb- Serendipty ben de öyle. Ana öğünler sabh akşam. Arada öğlen yoğurt ceviz veya meyve gibi şeyler yiyorum