esma_alks valla 28.inci haftama kadar her gün içerdim haftada beş kilo alirdi eşim hemde acılı sade asla icemem. Doktor icebilirsin diyordu yani sorun yok diyordu. Neyse içtiğim o son gece bilmiyorum baya küstüm kıpkırmızı hep şalgam rengi çıkınca bana bı tiksinme geldi salgama karşı 😫😫😫 öğün bugündür asla icmiorim mayalı olduğu içi midemi bozdu bir hafta cikaracakmis gibi gezdim bulantyla .çok içtiğim icin olmuştur dedi doktor günde bir iki bardak yeterli diyordu . Bende 350 ml lik bardagimla günde üç dört tane içiyordum oda niye ben şu icemuyorum beni susatsin diye iciyordum içmez olaydım bana belki hamileligimin en kötü günlerini yaşattı. 🥺Çok zordu hicbirsey yiyemiorum içemiyorum zayiflamjstim bebeğimi iyi besleyemiodum bile on gun sonra geçti şükür .şuan 37+4 uz öğünden beri asla içmiyorum tiksindim artık 😂