koalamom_ Genetik testi yatırmıştım folik asit ile ilgili genim homozigot çıktı doktorum bu gebeliğimde folbiol kullanmamı önerdi kaçıncı haftada kullanmayı bıraktınız
Adabp Bende folbiol kullandım içeriği en temizlerden 200 küsür tl ye almıştım nisandan haziran sonuna kadar kulllandım yani 3 ay sonra kan hapları vitamin ve demire başlıyorsun zaten hayırlısı ile