nur6565 Kızlar dünden beridir dilim şişti bişey yiyip içemiyorum 33 haftalığım bu durumu yaşayan var mı
Turkan1234 nur6565 hastaneye gitmeniz gerek dil şişmesi iyi bişey değil. Belki sadece size öyle geliyodur belki bi sorun yoktur ama yine de riske etmemek gerek alerjik durumlarda dil şişer ve tehlikelidir