dlkzfr Benimde aynı haftalarda detaylı ultrasonda böbrekte büyüme ve kalpte parlaklık vardı doktorum sorun olmycagni ve takip etmemiz gerektiğini söyledi hiç olumsuz konuşmadı. Fetal eko çekildim 24 ve 26. Haftalarda parlaklikgin bir sorun olmadığını geçebileceğini söylediler çok ama çok ağladım. Hep dua ettim. Sonra da geçebileceğini düşünüp kafaya takmamaya çalıştım. 31+4te doktoruma gittim böbrekte genişlemenin geçtiğini ve kalpteki parlaklığında görünmediğini söyledi 🤗 Son haftalara doğru geçiyormus hep o yüzden pozitif düşün 😊
Sağlıkla kucağına al bebisini inşallah🙏