1palyaco zulosyazici yorumum yok sorum var ne zaman vermiştiniz kaç ayda çıkmıştı ? Bende verdim de merak ediyorum .
zulosyazici 1palyaco iki hafta önce verdim özel bir laboratuvarda hastanelerde yapıldığında altı ayda çıktığı için ben istanbul lab. Kadıköy Şubesinde verdim iki hafta içinde çıktı. Sgk lı fiyatı 2990 dı. 1 düşüğüm vardı diye doktor gerek gördü.
1palyaco zulosyazici hımm ben devlette verdim . İki ay korunmam gerekiyor zaten kürtaj sonrası doktorum dedi. İnşallah iki ay içinde çıkar.
zulosyazici 1palyaco bana devlette 6 ay dediler diye mecburen gittim. 2 ay iyiymiş genetik test için. Hayırlı sonuçlar olsun inşAllah. Bide sonucu anlayabilseydik 🥹
1palyaco zulosyazici bana da net birşey demedi 2ay da sürebilir daha kısa da daha uzunda dedi 😓 bakalım bekleyeceğim . Ben internetten baktım ama sizde birşey yok normal sonuçlarınız öyle anladım yani . Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸