Slnr01
36+5 im ama normal seyrinde 34+2 önde gidiyor oglusum kilosu 3.140 olmuş biraz endişe ettim ama doktor bey iri bir bebek dedi doğum tarihimizi de 1 Eylül verdi kaç kilo doğacak diye merakla bekliyorum ve endişe ediyorum bise olur mu diye hangisi döngü tarihi ile dogum alması lazım önde giden hafta ile mi kendi haftamizdaki ile mi doğuma almalı merak ediyorum