Hayalgokce valla keşke bayanın yerinde olsaydım kızım 5 yaşına gelince oldu malesef daha erken isterdim hem evde tek kalmazdı hem ikisini bir büyütmüş olurdum çok güzel bişey aslında yapamam derseniz zaten hergün oturup ağlarsınız ama desenizki ya ben bunu yapamıycak kadınmıyım bee herşeyin üstesinden gelirsiniz bize rabbim böyle uygun gördü 5 sene ilkini bekledik 5 senede ikinciyi bekledik malesef çok geç oldu ikincide neyse bunada şükür oldu ya bence çok şanslı hemen hamile kalanlar cidden