alvrc1 Ben Mine hanıma tüm hamileliğin boyunca kontrole gittim.3 ay önce normal doğumla bebeğim doğdu. Başından beri süreç nasıl ilerlerse ben ondan yanayım diyordum. Mine hanım da ilk başından beri beni normal doğuma yönelik hazırladı. Hiç bir sağlık problemi olmadan sezaryen isteyenlere de karşı bir doktor. Çok şükür benim saglik problemim olmadı ve beni normal doğuma hazırlayan Mine hanimdir. Sagolsun doğumuna da girdi her anımda konuşmalarıyla inancıyla beni rahatlatmistir.ona olan güvenim sayesinde normal doğum yapabildim, ne dese aynen yaptım. Diğer doktorlar için de çok güzel şeyler söylüyorlar bu forumda her yorumu okumuştum doktor araştırması yaparken. Ama bende Mine hanımın yeri ayrıdır. Umarım rahat hissedeceğiniz doktorunuzun bulmussunuzdur.