Bugün 37+3 üm. Özele muayeneye gittim. Çatı muayenesinden önce ultrasonla baktı bebeğin boynuna 2 defa kordon dolanmış dedi doktor. İlk doğumun olduğu için doğum uzun sürer bu da bebekte sıkıntı yaratabilir dedi 2. Veya 3. Doğumun olsa bu kadar sıkıntı olmazdı dedi.
Sonra çatı muayenesi yaptı simfisisin basık dedi zorlanırsın dedi. Benim görüşüm haftaya sezaryan günü almanı öneririm hiç riske atmadı dedi.
Normal doğum istiyordum. Ne yapcağımı bilemiyorum. Aynı durumları yaşayıp öneri vermek isteyen olur mu kızlar yorumlarınız nedir?
Ha bi de haftaya kadar kordon kendiliğinden de çözülebilirmiş..