sevcan_35 direk mol gebelik demedim , olabilir dedim olayları başka yöne çekmeyin lütfen buradaki tartışma insanların yorumu değil konu başlığı olmalı kendi kendinize algı yaratmayın ayrıca hanfendinin değeri 3 bin değil 10000 bin konuyu amacına göre yorumlarsınız daha iyi olur 👍🏻