Elfsenack sevaldqn1 bizim ki kıza benziyor dendi biz eşimle daha öncesinde kız olursa Sümeyra koyarız dedik çok önemli ve güzel bir isimdi bize göre fikir olsun diye söyledim 😁
Yagmure sevaldqn1 Azra ismi aşırı hoşuma gidiyor ama çok yakınımda olan bi isim olduğu için koyamadım ben 🥰
Kahveseverr 32-5 Ahsen ismine karar verdik inşallh 🎀En güzel çok güzel demek bakara süresin de geçiyor ☺️
ocak2021 sevaldqn1 şuanki düşüncemiz aysima gülce koymak biz iki isim seviyoruz size de fikir olsun .
Sultannbstrk sevaldqn1 defne bende çok düşündüm ama ağaç anlamına geldiği için vazgeçtim ikizler ama daha birinin bile ismi yok içime sinmiyorlar 🤷🏻♀️
sevaldqn1 gulnurkrms ikisi de çok güzel bende defneyi bir yandan istiyorum ama ağaç ismi olduğu için kararsızız eşimle🥲
cicekgibii_ Kızımın ismi İkranur rüyamda görmüştüm koymuştum çok seviyorum ama şimdi hamileyim cinsiyetimiz belli degil ama kız olsada erkek olsada aklmda isim yok şuan 😊
gulnurkrms sevaldqn1 bir yandanda şifalı bitki demek yanına ek olarak daha anlamlı bir isimde olabilir
Deletedmom0071 Babyakca2891 zaten Akça pakça deriz ya temiz lekesiz manasında çok güzel Türkçe bir isim 🌸😍
rabiaozcans Babyakca2891 off gerçekten tebrik ediyorum sizi. bizde Türkçe isim arayışındayız. herkes arapça koyuyor ve hep aynı isimler…
mekselinaa sevaldqn1 benimde eşim Eylül zümra istiyor bende Elizan düşünüyorum bizde bu iki isim arasında kaldık zor gerçekten isim düşünmek 😂🤦🏻♀️
Hilal_blc sevaldqn1 kızcemin adı açelya olacak insallah kurani kerimde gecmiyor ama caiz bi isim vee 🌺 bu cicegin adı 😍😍