Gonuel49 Selam kızlar bugün 34+0 olduk ve bebiş doğdu butonumuz çıktı 😍 siz kaçıncı haftadasınız? Doğuma kaç gün kaldı 🥹🥰
fizikcianne Gonuel49 nasıl oluyor 34. Haftaya gelince uygulamada bebeği doğdu mu yazıyor anlamadım :)
Gonuel49 fizikcianne evet canım bilgilendirmenin altında bebiş doğdu diye bir buton var doğunca ona basıyoruz galiba bende tam bilmiyorum😅 bana erken gibi geldi ama neyse 😅
Nermin1o Seribanakkurt ayy tadını çıkar 15 gündür hayalet gibi oldum uyku 0 bebişe değer ama kafam güzel geziyorum resmen bol bol uyu şimdiden