Minikmucizemmm23 Aranızda hamile pantolonu alıp memnun kalan var mı varsa (internet üzerinden) hangi siteden aldığını söyleyebilir mi araştırıyorum ama hâlâ karar veremedim
Jiyan_akbulut Minikmucizemmm23 evet ben aldım çokta memnunum LC Waikiki den aldım hamile giyim bölümünden👍
bebitomom Minikmucizemmm23 defacto dan aldım kot ama o kadar ince ki hiç rahatsız etmiyor beli ayarlana biliyor 5 aylıkken almıştım şuan 8. Ay bitmek üzere hala oluyor
guzelanne01_ Minikmucizemmm23 kızımda defoctan aldım çok memnun kalmıştım Oğlumda alamadım deprem oldu
Minikmucizemmm23 bebitomom ben şuan 14 haftalığım kilo almadım henüz ama pantolonlarım olmuyor karnım çıktığı için bende almak istiyorum da suanki bedenime göre alsam uzun süre giyebilir miyim acaba
MerveTeyze LCW den aldım hamilelik öncesi xxs 42 kiloydum şu anda 58 kiloyum göbeğe gelen yerde ayarlanabilir kumaş olduğundan bedeni small aldım sorun olmadı şort falan alırken medium alıyorum ama
MerveTeyze Minikmucizemmm23 bir beden büyük al sen yine de kuzum karın için ok ama popomuz da büyüyor ne yazık ki
Zehross03 Minikmucizemmm23 lcw den aldım iki tane ama hiç giymedim aşırı rahatsız düğme fermuar olmadığı için sürekli aşşağı düşüyor insan içinde elim belimde onu çekmekle uğraşıyorum bide zaten havalar çok sıcak yapışıp kalıyor en rahatı hamile taytı resmen 8 ayı onla geçirdim sırf
Beybilimomy Minikmucizemmm23 defacto dan kot almıştım giymedim çok rahatsız etti beni zaten sıcak H&M den ispanyol paça ve bol paça iki tane siyah penye gibi pantolon aldım 4 aylıktan beri giyiyorum havalar soğukken altına tayt giymiştim doğumdan sonrada giyilebiliyor çok memnunum [MAMA Before & After Jarse Pantolon](https://) [MAMA İspanyol Paça Jarse Pantolon](https://) hem kapalılar hem açıklar için çok makul şunuda belirtiyim kot pantolonu artık giymem bunların rahatlığından sonra
Minikmucizemmm23 14+3 haftalık hamileyim 50 kiloyum ama yemekten sonra 52 falan olabiliyor boyum 1.70 kaç beden hamile pantolonu almalıyım hamilelik boyunca ve sonra giyebilmek için pantolonlarım olmuyor göbeğimden dolayı yoksa biraz daha beklerdim ama almam lazım