Zeyd_Mom_22 yerleşme kanaması yada karninda birikmiş kan çıkıyor olabilir ayrıca benim kayın validem eşime hamile kaldığında 4 aylıkken öğrenmiş 4 ay adet görmüş sonra doktora karni büyüdü için gidiyor ve 4 aylik hamile olduğunu öğreniyor üstüne görme deniyor bu duruma nadirde olsa yaşanıyor sen yinede kan testi vermeye git ne olur ne olmaz