Merhaba, 32. Haftadayım. Drum karın muayenesinde normal dgm olblr derken alttan muayenede plesenta asagıya yakın zorunlu sezeryan dedi. Tarih bile verdi. 10 gün sonra yeniden gittik. Bu dediklerini hic dememis gibi davrandı. Tamam cok hastası var ama dünya para veriyoruz ve biraz özen bekliyoruz. Resmen dogum fabrikasına donmus bir yer. Onemli degil senin memnuniyetin ya da endisen.. siz böyle böyle dediniz kanama olur normal olmaz riskli dediniz diyoruz yok 37ye dek bisi diyemeyiz suan icin önemli olan kanal acıklıgı dedi. Yeniden anlattık duymamıs gibi davrandı. Bu haftada dr ve hastane degistirmeyi dusunmeye basladım. Basına böle bisi gelen var mı?