-Gokce035- imrnx düşük tansiyon iyi dedi doktor bana ama sizinki çok halsizlşk yapıyors , ayran içiyorum öyle olunca hem iyi geliyor hem soğuk sağlıklı
imrnx -Gokce035- her sabah malesef halsizlik yapıyo anlam veremiyorum🙁 evet ayran yaptım içtim ama işe yaramadı ya