Biriciklerim3 Kızlar sizinde 25 hastalıkta şiddetli bacak ağrısı ve ayak tabanı yanmasi yaşadınız mı? Bu kramp değil bu arada sürekli ağrı ve yanma Deliricem artık gece oldu mu basliyor😭😭😭😭
aslanprenses_ Biriciklerim3 ben de 25. Haftamdayım hamileliğimin başından beri magnezyum kullanıyorumum ondan pek öyle ağrım olmuyor. Sen magnezyum kullanıyor musun? Ayakların yanıyor ya hanı tansiyonunu filan takip et. Doktoruna danış bence çok acı çekiyorssan 😢
Biriciklerim3 aslanprenses_ magnezyumca kullanıyorum Deliricem artık o durumdayım. Genelde tansiyonuma bakıyorlar ama hep iyi çıkıyor
aslanprenses_ Biriciklerim3 bence doktoruna git. Böyle çekmeye değmez hiç. Psikolojini bozacağına git baksın bi kan tahlili filan yapar bi vitamini filan fazla emiyordur minik bebişin. Takviye filan yapar.
aslanprenses_ Biriciklerim3 sakin ol böyle geçmeyecek. Doktor bir çözüm yolu gösterecek elbette. Bir şeyler eksik ki böyle acı çekiyorsun. İnternette filan b vitamini eksikliği yazıyor. Bugün doktora git hemen rahatlayacaksın 🥰