melikemstf Bu lohusa takımını çok beğenmiştim görümcemde sağolsun almış ama doğumum şubata geliyor sizce olurmu kışın zaten bi foto çekimi için kullanırım bide birileri gelirse hastaneye diye hastane odaları da sıcak olur galiba
Agg0207 melikemstf canım kullanabilirsin çok sıcak oluyor doğumhane katlari bı tane uzun takım bı tanede bundan kullan yeter zaten