EbrKzlky G12s_18 37+5 de yaptım. Vajinamda baskı pelvik kemiklerimde ağrı olmuştu son 3-4 gün. Bide bebek az hareket etmeye başlamıştı. Nişanım 37+3te gelmişti 2 gün içindede kendi sancımla doğum yapmıştım
MeltemH G12s_18 37+1 de doğum yaptım kemik ağrılarım cok vardi. Bebek dogumdan bir gün öncesinde baya hareketli idi. Hastanede nst de bağlı iken hafif karın ağrısı vardi nstden kalkarken de suyum patladı. Bir de benim karnım baya aşağıya inmişti
G12s_18 EbrKzlky şuan benim de baskı var hareketleri de azaldı dün kontrolüm vardı normal dedi herşey doktor
Ayezhanim EbrKzlky alt kemiklerde (vajina kemikleri mi )de ağrı olmusmuydu kalkaken oturuken hissediyorum birde dokununca ağrı olduğunu hissediyorum
Koalammm EbrKzlky canım benim vajinamda çok ağrı oldu bugün yani ağrı dediğim doğum sancısı değilde böyle kemiklerim acıyor çatım ayrılacak gibi dediğin şeyde böyle miydi yada böyle durumun oldumu . Bu ağrı doğumun yaklaştığıni mi gösteriyor acaba
EbrKzlky G12s_18 Valla sabahtan aksama birseyim yoktu doğum yapacağımıda hiç düşünmemiştim akşam birden sancımla nişanım gelmişti.. ama şikayetler kiminde 1-2 hafts sürüyor kiminde 2 gün kişiye ve bebeğe göre değişiyor.
MeltemH G12s_18 herkeste belirtiler farklı olabiliyor umarım kısa sürede bebeginize sağlıkla kavuşursunuz
angel4545 G12s_18 hayır kilosu nedeni zaten sezeryan günü almıştık durmaz karnında demişti 21 hazırlandı günü 5 hazirana aldım zar zor 1 Haziran’da geldi
EbrKzlky Ayezhanim evet hem vajinam hem vajinamın sağ sol kemikleri ağrıyordu iç bacaklarımdada ağrı vardı