Buse__ylmzz07 Seval2468 benim de var 3 yaşta bi oğluşum😂 çalışmıyorum gerçi ama benimki inmedi daha sanırım çünkü hala kaburgamda hissediyorum ayaklarını😅 bugün randevum var bakalım
Seval2468 Buse__ylmzz07 benimde ayaklar kaburgamda ama zaten yerleri dar mecbur orada olacak dahada inerse zaten doğum başlar
Buse__ylmzz07 Seval2468 ay benimkide inmiştir inşallah öyle 40 haftaya kadar beklemek hiç istemiyorum artık zorlanıyorum valla hele çocukta olunca onunla da ilgilenmem gerekiyor vs zorluyor o yüzden heemeeencecik doğurmak istiyorum 😂😂
Seval2468 Buse__ylmzz07 ilk oğlumda doktorum 37 . Haftada elle tetikledi açıklık bakarken o gün nisanim geldi 10 gün sonrada suyum. Haftaya yine öyle yapacak bi tetikleyelim dedi
Aleynadeveci2022 esmay93 benimkinin gelişimi baya önde haftasına göre ondan dolayı 37 de alacaklar iri bebek biraz
Z_e_y_a_gul Aleynadeveci2022 anladım Allah’ım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin darısı da bana inşallah fazla bekletmez benimki de 😅