Sağlık ocağı var ama onunda saati geçti saat 10.00 da kan alımı son . Bugün böyle devam ederse yarın sabaha gideceğim . Bir kere aktı lavaboda ve iç camasirima da bir kaç damla olmuş açık renkli pembe olunca şüphelendim adetim de gecikince ve adet olunca bilemedim kafam allak bullak 1saatte 3 kez lavaboya girdim bakmak icin kendimi çok yorgun uykulu ama aç hissediyorum halsizim uykum var ama açım da hiç bir şey yapmak istemiyorum sadece bel ağrım var .