Yesimu Kızlar 15 haftalık hamileyim 4.aya giricem iştahım hiç yok yemek yerken iğreniyorum her şeyden napmam lazım acil yardım öneri.
Yesimu gecemsen sürekli uykum geliyor yorgunum ve kendimde değilim üstüne yemekten tiksinmek çok kötü