bebisimbenmmm Merhaba arkadaşlar 34+1 deyim. Ama jki gundur adet sancisi gibi bir ağrı ara ara beni yokluyor dogum belirtisi midir nedir??
Nurdan11_ bebisimbenmmm doğum belirtisi sadece bel ağrısıyla olmaz. Altınıza kaçırma durumu var mı? Bebeğim aşağıya baskı yaptığını hissediyor musunuz? Ve büyüğünüz geliyormuş gibi oluyor mu? Kanamanız var mı
Nurdan11_ bebisimbenmmm korkma canım yat dinlen. Ağrıların artarsa içini rahatlatmak amacıyla doktorunla konuş :)