tugcesakzci Arkadaşlar merhaba tansiyonum çok fazla düşüyor 13+2 haftalık hamileyim. Yükselmesi için neler yapabilirim bol su içmeye çalışıyorum fakat bulantım daha da artıyor o zaman. Aynı zamanda da çalışıyorum ayaktayım neredeyse bütün gün ne yapıcam ben 🥺🥺
annesi53 tugcesakzci hamilelikte tansiyon düşüklüğü normal mesela kaç çıkıyor 10/5 benimde sizinki kaç bol bol ayran için tuzlu çok aşırıya kaçmadan
tugcesakzci annesi53 7.5 /5 ve 9/5 arası çıkıyor hep çok fazla baş ağrısı yapıyor ayran içeyim biraz dediğiniz gibi iyi gelir umarım teşekkür ederim 🙏