3Tospikannesi Ayselota ben 16.haftamda Normal boya ile boyadım çok şükür bişey olmadı 3 ay sonra olabilir diyorlar ama bilmiyorum 🙂
Arzu_Ak 37+1im bu 2.gebeliğim ilkindede bundada boyatmadım bi boya için bebeğimi riske atamam sizinde zaten az bir zamanınız kalmış doğumdan sonra boyatabilirdiniz bence çok gereksiz tabi bu benim görüşüm
Ayselota Arzu_Ak bu benim 3. Gebeliğim doğumdan sonra emzirirken daha çok sakıncalı saçlarım yarıya kadar beyaz ve çok yıpranmış psikoloji de önemli🙏