Yigit_Yagiz_Moms Mutluanne-23 İkinci gebelik olduğu için 15. haftam da hissetmeye başladım Ama ilk gebelikte 20. hafta falandı
Mutluanne-23 Yigit_Yagiz_Moms hım genel olarak 20.haftayi söylemişsiniz demek ki biraz daha beklemem lazım daha iyi hissetmek icin
8mucizem8 Mutluanne-23 16. Haftada kuş gibi kanat çırptı şimdi 21. Haftadayız kızım babasının sesine bile tepki veriyor bir balerin gibi karnımda dönüyor 🥰😂
Simge_celen_ozyildiz_ Mutluanne-23 18 de hissettim 21 de daha netti düzensiz bir şekilde devam ediyor 😊
Mutluanne-23 Simge_celen_ozyildiz_ bende hissediyodum 17den beri dünle bugun çok olmadı ondan tedirgin oldum
1prensesannesi_ Mutluanne-23 evet canım önceden de hissediyormusum ama ilk hamileliğim olunca nasıl bir his olduğunu bilmediğim için hissetmemisim
1prensesannesi_ Mutluanne-23 evet şuan 36 haftalığım mükemmel bı duygu Rabbim herkese yaşatsın şimdi artık güçlü tekmler atıyor ☺️🤲🏻🤲🏻
Sbha_13 Mutluanne-23 ben 16. Haftama girdim sanki boyle ara ara kucuk kucuk hissediyorum yanlis anlamadiysam😄
Mutluanne-23 Sbha_13 işte o bende de oluyo gibi geldi snein gibiyken geçen gün hiç tık olmadı bende korktum 😁😁