Kizlar bebeğim kışa denk geliyor ya kasımın sonu yada aralığın başı doğacak inseAllah. Yavaş yavaş eksiklerini tamamlamak istiyorum .
Yeni doğan uzun kollu zıbın
Kısa kollu zıbın
Alt üst takım kaç tane
3-6 ay uzun kollu zıbın
Kısa kollu zıbın
Alt üst takım kaç tane
6-9 ay uzun kollu zıbın
Kısa kollu zıbın
Alt üst takım kaç tane almalıyım ?
0-3 ay ( Aralık , Ocak , Şubat)
3-6 ( Mart , Nisan, Mayıs)
6-9 ( Haziran , Temmuz , Ağustos) aylarına denk geliyor
Şimdiden hepinize çok teşekkür ederim 🙂