Normal canım artık herşeyin fiyatını okadar abarttılar ki 2 yıl önce 1200 e ilk doğumum için anlaşıp yaptırmıştım şimdi ki fiyatlar içler acısı bende beylikdüzündeyim çekim için anlaştım biriyle oda 2 gün gelecek 3500 vericem aldıgım en uygun fyat buydu benimde 5 bin civarlarındaydı diğer görüştüklerim