Selinactr 40+1 ile bugün yatışım yapıldı koca kafalı bir bebişmiş sezeryana alıyorlar bol bol dua istiyorum sizden doğumdan sonra yapmam gereken birşeyler varsa yazarsanız çok sevinirim
Ada022 Selinactr sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Rabbim, doktor izin verince bol bol yürüyün hastane de sezeryan için en gerekli şey yürüyüş baş ağrısı vs olmaması için 2si bir arada kahve ve çikolata yiyin
Egeminannesi Selinactr kafanı oynatma fazla sonra baş ağrısı oluyo kalkınca yere hiç bakma baş dönmesi oluyo bol bol yürü cnm iyi gelecek sağlıkla kavus