Dun sabaha karşı, 40+1 haftamda saat 4 te sancılarımla uyandım. Düzenli ve gittikce artan siddetteydi. Tuvalete gittim, nişanım gelmişti. Dusa girdim. Saat 5’e kadar sancılarımı evde cekebildim. Pilates topu ve yürümek iyi geldi. Ama acılmayı bilmedigimden daha fazla riske atmak istemedim. Hastaneye gittik. Nobetci doktor acılman 7 cm 1 saate dogurursun dedi. Doktoruma haber verdiler. O gelene kadar dogumu baslatmadılar. Sancılar gittikçe arttı. Nst de sancıların yükselmeye basladıgını gordukce burnumdan derin nefes alarak karnıma gonderdim. Agrı kesici verdiler damardan o biraz daha katlanılabilir hale getirdi sancıları. Sonra dogumhaneye gectik saat 6 da dogumum basladı, sanırım 7-8 ıkınmada yavruma kavustum, toplam yarım saat sürdü. Alabildigim kadar havayı her defasında karnıma gonderdim, sonra tüm gücümle ıkındım. Her ıkınma sonrası dinlenirken ciğerlerime gonderdim havayı. Bebeğim yaklasık 3800 gr dogdu, dolayısıyla dikislerim oldu. Bugün ikinci gün, yürürken otururken düne nazaran daha rahatım. Bebegimi rahatlıkla emziriyorum.