Kızlar 18 haftayim.Gobek deligimin aşağısında ağrı oluyor ara ara.Girip çıkıyor.Doktorum yurt dışında soramiyorum.Normalmi bu? Yalnış bilmiyirsam pevik bölgesi adlaniyor.Birde sanki tvoletim var.İdrar torbasına baskı yapiyor qaliba.Ordami haraket ediyor ne.