Hhbnhbnjvv Merhaba. 2 gundur gece uykumdan nefesim kesiliyor gibi uyanıyorum…yasayanlar varmı…? Niye boyle oluyor ki…
bsrabrna Hhbnhbnjvv evet benimde öylr uyumama bile gerek yok böyle yan uzanırken bile bir anda baskı oluyor nefesim daralıyor sanırım bebiş baskı yapıyor bir yerlere 🥹🥹
Tutkaltupum Linaa90 Sırt üstu mümkun oldugunca yatmayın bebege giden kan yavaşlıyor aslında sizde bebekte bu sebepten rahatsız oluyor olabilirsiniz mumkun oldukça yan yatın sırt üstü yatıcam dersenizde biraz kafanızı belinizi yükseltin