Bussra_1809 Bebeğinin kalp atışını duymayı bekleyen var mı kızlar bana 2 hafta sonra gel dedi doktorum günler geçmiyor
Mmrvkpll Bussra_1809 Bussra_1809 bende daha dün keseyi gördüm 5+5 haftaya kalp atışı için çağırdı bilmiyorum zaman nasıl geçicek 🥹
Aysnr11 Bussra_1809 Baya erken görmüşsünüz ☺️ bizde salı günü gördük keseyi 5+3 şuan 10 gün sonraya çağırdı beni de 😇
Duygu8178 Bussra_1809 12 gün sonra geldi ayın 16 sina randevu aldım. Bakalım nasıl olucak merak ediyorum. Endişeleniyorum da
Duygu8178 Mmrvkpll geçmiyor zaman. Daha çok merak ediyor insan. Bende Çarşamba günü gittim 12 gün var daha randevu gününe