Yeliz_06 Arkadaşlar 36+1 günlükte doğum olur mu ve erkek bebeğe hamile olan anneler ilk belirti nasıl olur ?
esnyz14 Yeliz_06 Doğum belirtisi cinsiyetten cinsiyete değişiyor mu ki ? Tabii ki bebek gelmek isterse 28. Haftada bile gelebilir.
Yeliz_06 esnyz14 tabiki o knuda haklısınız kız erkek farketmiyorda önce bel ağrısı mi yoksa vajinal ağrısı mi oluyor diye merak ettim şuan belim acayip bı şekilde ağrıyor da
esnyz14 Yeliz_06 Genelde belden kasıklara karına doğru yayılan bir ağrı olduğunu söylüyorlar. Sizdeki yalancı sancı olabilir biraz uzanmayı deneyin
Cocuk Yeliz_06 ilk oğlumda vajinaş ağrı denetim de baskı gibi sızı vardı sürekli ama gelmedi ikinci oğlum da da 4. Ayda başladı baskı
Yeliz_06 esnyz14 olabilir uzandım bakalım inşallah erken doğum olmaz rabbim bütün bebeklerimizi sag salim zamanında gelmesini nasip etsin inşallah
esnyz14 Yeliz_06 Amin inşallah, yalancı sancılar bu haftalarda fazla oluyor eğer dinlenince geçmeyen hatta gitgide sıklaşan bir ağrı ise hastaneye gitmeyi ihmal etmeyin yine de 🌺