Günaydin kizlar adetlerim gariplesti öyle oldukça ben tuhaflastim 😑 geçen ay geçilmişti prolaktinim yükselmiş o yüzden öyle olmuş ilac kullandim düştü.. 10 gün önce dr kontrolundeydim 3 yumurtam varmış bana ilişki günleri verdi simdide benim aslında yarın adet günüm fakat akşam adet oldum sandim şuan hic birşey yok az önce peceteye kahvelik oldu test yaptım testte bisey çıkmadı ama zaten yumurtlama gec oldu sanırım çıkmaz ama ben anlamadım simdi adet mi oldum ki